Buddhistforbundet
Velg klassetrinn

Pensum 1.-4. klasse - RLE

size: 1 member

Går du på barneskolen?  I 1. til 4. klasse? Har du om buddhismen i RLE-faget? Vil du vite mer? Trenger du stoff om buddhismen? Bli med da vel i denne gruppen. Her kan du diskutere med andre elever og finne mer stoff om buddhismen.

Pensum 5.-7. klasse - RLE

size: 1 member
Bli med i denne gruppen hvis du går i 5. til og med 7. klasse og har buddhisme på skolen. De som blir med i denne gruppen kan da diskutere alt som har med pensum å gjøre og knytte opp artikler, diskusjoner, musikk, bilder, videoer som er nyttig på dette klassetrinnet.

Pensum 8.-10. klasse - RLE

size: 9 members

Går du i 8. til og med 10. klasse og har om buddhismen på skolen er dette gruppen for deg. Meld deg inn og være med på diskusjoner, finn artikler, musikk, videoer og annet som kan hjelpe deg å besvare oppgaver eller lese til prøver osv.

Diskutér buddhismen (for elever)

Hvis du leter etter interessant stoff om buddhismen som du trenger til RLE-faget når dere har om buddhismen, kan du her se hva andre som holder på med det samme har skrevet. Hvis du vil være med selv, må du registrere deg og logge inn. Det gjør du i feltet nede til venstre. (OBS. Vi bruker ikke denne informasjonen til noen ting, bare for å holde orden på nettstedet)
Slik kan dere gi hverandre bedre forståelse og kunnskaper. Foreslå for klassekameratene å bli med så vil flere og flere være med og diskutere etterhvert!

Begynn gjerne med å klikke på riktig klassetrinn (gruppe) til høyre. Etter det vil du finne diskusjoner om forskjellige emner som hører til der. Hvis du ikke finner noen diskusjoner, kan du jo starte en!
Til disse gruppene kan du knytte artikler, videoer (f.eks. på YouTube) som passer her og lenker til andre steder på nettet.
Bare klikk på knappen hvor det står: "Bli med i denne gruppen" og så er du medlem. Du kan melde deg ut av gruppen når du måtte ønske.
Du må ikke gå veien om klassetrinnene, men bare finne diskusjoner som du vil være med på. Se nedenfor.
Fortell andre om at disse sidene finnes og slik kan dere alle hjelpe hverandre til å finne godt stoff og diskutere det dere leser.
(Hvis det legges inn tulleting som ikke hører hjemme her blir det fjernet)
Søk i hele nettstedet